štvrtok 25. novembra 2010

Snehová pokrývka v Kodani

Keď som sa včera zobudil a vykukol z okna, čakalo ma milé prekvapenie :




Celú noc snežilo a tak sme sa ráno mohli tešiť z malej vrstvy snehu, ktorého však počas nasledujúcich dní má pribúdať. Znamená to však aj to, že sa nám tu riadne ozimí, a na teplotu nad 0°C môžme zabutnúť. Sneh ale to znášanie zimy robí oveľa príjemnejším, navyše to tu v týchto dňoch, keď sa stmieva o štvrtej a slnko vychádza po siedmej, mierne osvetluje. 

Sneh robí mierne problémy mestskej hromadnej doprave, dneska malo meškanie mnoho autobusových liniek. Sneží totiž síce mierne, ale non-stop, a tak to cestári nestíhajú odpratávať. Zato cyklisti so snehom problém nemajú - aj keď ja som ten svoj zavesil na klinec už pred viac ako mesiacom, oni sa ešte smelo a s úsmevom vyvážajú do školy či práce: 


V zábavnom parku Tivoli už začali tradičné Vianočné trhy, v najbližších dňoch majú začínať aj  v ďaľších častiach mesta. Vianočné trhy v Kodani sú považované za jedny z najkrajších v Európe, tak sa už neviem dočkať kedy na ne zavítam a budem ich môcť porovnať s tými v Bratislave či vo Viedni.

1 komentár:

  1. No nazdar kolega.Popici stranka,fakt sa mi paci.Vyzera to tak ze sa Ti dari Ty znetvorena entita.Drzim palec.

    Jakuboslav "SPIT" XIII

    OdpovedaťOdstrániť